Pārdaba
-
Apvienotās sistēmas. 2008. Audekls, eļļa. 200 x 162 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Intergalaktiskā mākslas mese. Logotipa prezentācija. 2009. Audekls, eļļa. 128 x 140 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Debesis pār Palanku 6 dienas I. 2012. Audekls, eļļa. 65 x 70 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Debesis pār Palanku 6 dienas II. 2012. Audekls, eļļa. 65 x 70 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Debesis pār Palanku 6 dienas III. 2012. Audekls, eļļa. 65 x 70 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Debesis pār Palanku 6 dienas IV. 2012. Audekls, eļļa. 65 x 70 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Debesis pār Palanku 6 dienas V. 2012. Audekls, eļļa. 65 x 70 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Debesis pār Palanku 6 dienas VI. 2012. Audekls, eļļa. 65 x 70 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Kalnu gari. 2007. Audekls, eļļa. 155 x 195 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Kalnu gari runā ar mākoņiem. 2008. Audekls, eļļa. 155 x 195 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Interferences. 2008. Audekls, eļļa. 40 x 50 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Pirmās apmetnes. 2010. Audekls, eļļa. 128 x 140 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Accacore. 2008. Oil on canvas. 112 x 141 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Mēness vējš. 2008. Audekls, eļļa. 155 x 249 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Iekšējā Mongolija. 2008. Audekls, eļļa. 155 x 249 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Plūdi. 2009. Audekls, eļļa. 195 x 155 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Pacifico. 2013. Audekls, eļļa. 70 x 80 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Pacifico. 2013. Audekls, eļļa. 70 x 80 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.
-
Jaunā Pasaule / Noviy Svet. 2012. Audekls, eļļa. 159 x 200 cm.
"Šīs gleznas ir tapušas darbnīcā, par pamatu ņemot reālas ainavas, bet gleznošanas procesā attīstot ideju par abstraktu un irreālu ainavu, kas rada sajūtu par metafiziskā klātbūtni. Meklējot noturīgākās attiecības, kas nosaka ainavā valdošās formas un krāsas, es nonāku tuvāk kosmiskās kārtības izpratnei," saka mākslinieks.