Aklā humanoīda stāsti
-
Aklais humanoīds veic pašabglabāšanās mēģinājumu dzīvnieku kapsētā pilna Saules aptumsuma laikā. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Appapā-rappapā, panki dzīvo Londonā. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Armijas virspavēlnieks demonstrē prezidentam jauno dubultnieku depederastizācijas moduli pie Armijas pareizticīgo katedrāles Maskavas apgabalā. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Arktūrieši noaklina cilmes šūnu zādzībā pieķerto pelēko humanoīdu. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Putnoīdi ņirgājas par aklo humanoīdu pie Džosera piramīdas Ēģiptē. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Ķirzakcilvēki glābj nolaupītos humanoīdus no Hamas pazemes tuneļu sistēmas Gazas sektorā. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Pelēkie humanoīdi nodod amerikāņiem Coca-Colas formulu. ASV, 1886. gads. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Čemodāniņi tuvojas nohipnotizētajam humanoīdam. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Pelēkie citplanētiešI nolaupa un sakropļo mājlopus Jutas štatā, ASV. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Pelēkais humanoīds izvairās no seksuālas vardarbības Austrālijas prērijās. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Pelēkie citplanētiešI pastrādā zvērības pret narkomāniem bērnu rotaļu laukumā Salaspilī. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Reptiloīds ievada pirmos implantus brīvprātīgajiem geimeriem pie ANO galvenās mītnes Parīzē. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Baltie termīti vajā aklo citplanētieti pie pārakmeņojušamies ļaunuma koku celmiem, ASV. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Pelēkie citplanētiešI apmeklē nolaupīšanas upurus psihiatriskajā slimnīcā. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Reptiloīdi izvieto Nefilimu skeletus Sahāras tuksneša kāpās. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Reptiloīdi apseko kristāla galvaskausu kolekciju Vatikāna pagrabos. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Pelēkie humanoīdi piedalās kakloīdu medību sezonas atklāšanā uz Urāna. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.
-
Aklais humanoīds izbauda paplašinātas apziņas pieredzi pie akmens megalītu struktūras Britu salās. 2024, 21 x 29 cm, Kanādas kļava, krāsa, grebums
"Aklā humanoīda stāsti"
23.05.24 - 15.07.24 @ Maxim Boxer Gallery, Rīga
Izstādē mākslinieks Miķelis Fišers skatītājiem piedāvā iespēju ieskatīties Aklā humanoīda dzīves pieredzēs, kas metaforiski stāsta par varu un nežēlību, spēku un vājumu, meliem un patiesību, nedrošību nezināmā priekšā.
Kopš karjeras pirmsākumiem, Fišera daiļradi nepamet virtuoza glezniecība, taču jau desmit gadus viņa praksē nozīmīgu lomu ieņem kokgrebuma tehnika. Sižetos, kas veidoti uz pulētas melnas krāsas koka pamatnes, mākslinieka grebtajai līnijai piemīt suģestējoša emocionalitāte, rūpība un, galvenokārt, dzīvība.
Fišeru vienmēr ir saistījis starpgalaktisks mērogs, un viscaur savai radošajai praksei viņš ir saglabājis kosmiskās sistēmas un indivīda pretnostatījumu, kurš citreiz ir netiešs, bet vienmēr klātesošs. Studējot liecības par pagātnes civilizācijām un kultūrām, Fišers ir guvis priekšstatu par nemainīgajiem procesiem; cilvēci pavadošu, fundamentālu eksistences shēmu. Mākslinieka tēlu sistēma un attēlotie sižeti veicina skatītāja interesi par indivīda lomu kosmiskajā vienādojumā. Būtiska loma šo tēmu iztirzāšanā ir ironijai, tā palīdz bez didaktikas un moralizēšanas izcelt pamatmatricas absurdo un iracionālo dabu. Ironija piedāvā vieglumu, savukārt galaktiskā distance ir gana liela, lai rastos jautājums - kāpēc mēs nespējam šo matricu mainīt?
Izstādē skatītājs tiek aicināts piedzīvot Aklā humanoīda stāstus, kuros vienīdz svarīgs ir attēls un tam dotais nosaukums. Radītie mākslas darbi pieļauj gan empatizēšanu ar to galveno varoni, gan distancēšanos no tā, vienlaikus gremdējoties sazvērestības teoriju un mistikas kokteilī.